تبلیغات
اخبار روز فوتبال - کاوانی به‌ دلیل شادی پس از گل اخراج شد!!
 
اخبار روز فوتبال
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : ابراهیم
مطالب اخیر
نویسندگان
نظرسنجی
با درست کردن یک قالب اختصاصی برای سایت موافقین؟؟





عواقب عجیب شادی پس از گل در فرانسه اخراج!!!

اخراج به دلیل شادی پس از گل
دز جریان بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لانس ۹ نفره  در چهار‌چوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه اتفاقی  و بحث‌برانگیز افتاد و آن اینکه، ادیسون کاوانی برای شادی پس از گل از زمین اخراج شد
 
، دیشب ادیسون کاوانی، یکی از سه بازیکنی بود که در بازی لانس ـ  پاریس‌سن‌ژرمن اخراج شد. وی پس از به ثمر رساندن گل سوم تیم خود در دقیقه ۵۵ بازی، دستان خود را به حالت یک اسحه نگه داشته و ادای شلیک کردن را در‌آورد. داور بازی، نیکلاس رینویل، این حرکت او را دیده و به وی کارت زرد نشان می‌دهد که ادامه اعتراض به داور توسط کاوانی، نتیجه‌ای جز کارت زرد دوم و اخراج توسط رینویل را در پی نداشت.

رئیس باشگاه پاریس‌سن‌ژرمن، ناصر الخلیفه پس از پایان این بازی، داور بازی را برای این تصمیم بحث برانگیز مورد انتقاد قرار داده و یادآور شد، چنین اخراج‌هایی بری آینده فوتبال فرانسه بسیار بد است.

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب بروید....
عواقب عجیب شادی پس از گل در فرانسه اخراج!!!

اخراج به دلیل شادی پس از گل

شب گذشته، پاریس‌سن‌ژرمن با نتیجهٔ ۳-۱ لانس ۹ نفره را در چهار‌چوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه شکست داد؛ اما نکتهٔ جالب و بحث‌برانگیز این بازی، اخراج ادیسون کاوانی برای شادی پس از گل این بازیکن بود.
 
به گزارش «تابناک»، دیشب ادیسون کاوانی، یکی از سه بازیکنی بود که در بازی لانس ـ  پاریس‌سن‌ژرمن اخراج شد. وی پس از به ثمر رساندن گل سوم تیم خود در دقیقه ۵۵ بازی، دستان خود را به حالت یک اسحه نگه داشته و ادای شلیک کردن را در‌آورد. داور بازی، نیکلاس رینویل، این حرکت او را دیده و به وی کارت زرد نشان می‌دهد که ادامه اعتراض به داور توسط کاوانی، نتیجه‌ای جز کارت زرد دوم و اخراج توسط رینویل را در پی نداشت.

رئیس باشگاه پاریس‌سن‌ژرمن، ناصر الخلیفه پس از پایان این بازی، داور بازی را برای این تصمیم بحث برانگیز مورد انتقاد قرار داده و یادآور شد، چنین اخراج‌هایی بری آینده فوتبال فرانسه بسیار بد است.


اخراج برای شادی پس از گل

اخراج برای شادی پس از گل

اخراج برای شادی پس از گل




نوع مطلب : اخبار بازیكنان، اخبارفرانسه، 
برچسب ها : شادی پس از گل، اخراج کاوانی، اخراج بعد از شادی،
لینک های مرتبط : مجموعه های آموزشی فوتبال،
پنجشنبه 16 شهریور 1396 14:07
Heya are using Wordpress for your blog platform? I'm new to
the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you need any
coding knowledge to make your own blog? Any help would be really appreciated!
سه شنبه 17 مرداد 1396 08:41
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that
I've truly enjoyed browsing your blog posts.
In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!
یکشنبه 15 مرداد 1396 01:39
Ahaa, its fastidious dialogue on the topic of this post at
this place at this webpage, I have read all that, so now me
also commenting here.
شنبه 14 مرداد 1396 15:58
If you want to obtain much from this piece of writing
then you have to apply such techniques to your won website.
شنبه 7 مرداد 1396 18:58
Remarkable things here. I am very glad to peer your article.
Thanks so much and I am taking a look ahead to contact you.
Will you kindly drop me a e-mail?
جمعه 25 فروردین 1396 08:11
Hi there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?

I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?
جمعه 25 فروردین 1396 05:01
Hello, i feel that i saw you visited my website thus i got here to go
back the choose?.I am trying to to find things to improve my web site!I guess its good
enough to make use of some of your ideas!!
جمعه 18 فروردین 1396 19:39
Hi everyone, it's my first pay a quick visit at this web page, and piece of writing is truly fruitful in support
of me, keep up posting such content.
دوشنبه 14 فروردین 1396 05:27
Keep on working, great job!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:32
Thanks for finally writing about >اخبار روز فوتبال - کاوانی به‌ دلیل شادی پس از گل اخراج شد!!
<Loved it!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:28
Hi there all, here every one is sharing these experience, thus it's fastidious to
read this blog, and I used to visit this website all the time.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:24
WOW just what I was looking for. Came here
by searching for manicure
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:14
Yes! Finally something about manicure.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:09
Hi there, all the time i used to check web site posts
here in the early hours in the break of day, since i enjoy to learn more and more.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:07
Howdy! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:02
Asking questions are genuinely nice thing if you are not understanding anything fully, except this
article presents pleasant understanding yet.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 08:57
Howdy would you mind sharing which blog platform you're using?