تبلیغات
اخبار روز فوتبال - تکذیب خبر برکناری شیث رضایی از راه اهن
 
اخبار روز فوتبال
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : ابراهیم
مطالب اخیر
نویسندگان
نظرسنجی
با درست کردن یک قالب اختصاصی برای سایت موافقین؟؟





 تکذیب خبر برکناری شیث رضایی از راه اهن



سرمربی تیم راه آهن خبر کنار گذاشتن شیث رضایی را تکذیب کرد


 
سرمربی تیم راه آهن خبر کنار گذاشتن شیث رضایی را تکذیب کرد.


جدیدا خبر کنارگذاشتن شیث رضایی از تیم راه آهن به گوش میرسید که حمید استیلی ان را تکذیب کرد
 
حمید استیلی: شیث فعلا مصدوم است و قرار است یک عمل جراحی انجام دهد. ان‌شاالله بعد از طی دوران نقاهت به تمرینات باز خواهد گشت.

وی تاکید کرد: اصلا قرار نیست شیث را کنار بگذاریم و خبر کنار گذاشتن او از تیم صحت ندارد.





نوع مطلب :
برچسب ها : استیلی، شیث رضایی، راه اهن، لیگ برتر، جام حذفی، فوتبال،
لینک های مرتبط :
شنبه 2 دی 1396 12:47
برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین و ارزان ترین قیمت به فروشگاه اینترنتی مو تن رو یه سر بزن
از ویژگی های مهم مو تن رو اصالت کالا یا همون تأیید مجوز بهداشت ، گارانتی بازگشت ، ارسال رایگان و مشاوره تخصصیه .
مشاوره تخصصی که عالیه و البته رایگان هم هست !!
میتونی در ساعت های کاری با فروشگاه اینترنتی مو تن رو تماس بگیری (021-88542210 و یا خط ویژه 43389) و یا به وبسایت مو تن رو mootanroo.com بری و بصورت آنلاین با مشاوره صحبت کنی و سؤالاتتو بپرسی .
در موتن رو هر روز کالاهای جدید میاد و تخفیف هایی فعال میشه که میتونی ازش استفاده کنی و همیشه بهترین محصولات با بهترین قیمت و کیفیت تازه اونم از جایی مطمئن مثل مو تن رو بگیری.
خلاصه خیلی در مو تن رو جات خالیه ، منتظرت هستیم
شنبه 18 شهریور 1396 19:15
Touche. Solid arguments. Keep up the good work.
سه شنبه 17 مرداد 1396 09:59
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog
that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would
have some experience with something like this. Please let me know
if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
جمعه 13 مرداد 1396 17:59
I'm not sure why but this weblog is loading very slow for me.

Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
I'll check back later and see if the problem still exists.
شنبه 7 مرداد 1396 15:03
I'm extremely inspired together with your writing abilities and also with the format in your blog.

Is this a paid topic or did you customize it your
self? Anyway keep up the excellent high quality writing, it's uncommon to see
a great weblog like this one today..
دوشنبه 28 فروردین 1396 18:09
What i don't realize is actually how you are now not actually a lot
more smartly-preferred than you might be right now.
You're so intelligent. You understand therefore
considerably on the subject of this matter, made me in my view imagine it from so many numerous
angles. Its like men and women aren't involved until it is something to accomplish with Girl gaga!
Your own stuffs outstanding. Always maintain it up!
دوشنبه 21 فروردین 1396 06:02
What i don't realize is in fact how you are no longer really a lot more neatly-appreciated than you might be right now.
You're very intelligent. You already know thus significantly relating to this subject, made me individually consider it from so many various angles.
Its like men and women are not interested except it is
something to accomplish with Girl gaga! Your individual stuffs outstanding.
Always take care of it up!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:26
Simply want to say your article is as surprising.

The clarity in your submit is simply great and that i could
think you are an expert on this subject. Fine along with your permission let me to
grab your RSS feed to keep updated with coming near near post.
Thanks one million and please keep up the rewarding work.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:26
Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your blog?
My website is in the very same niche as yours and my users
would truly benefit from a lot of the information you provide here.
Please let me know if this alright with you. Many thanks!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:22
Hurrah! At last I got a weblog from where I know how to truly obtain helpful facts concerning my study and knowledge.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:16
Great article! We are linking to this great
content on our site. Keep up the good writing.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:15
First off I would like to say terrific blog! I had a quick question which I'd like to ask
if you don't mind. I was interested to know how you center yourself and clear your head before writing.

I've had trouble clearing my mind in getting my thoughts out there.
I truly do enjoy writing but it just seems like the first
10 to 15 minutes are usually lost just trying to figure out
how to begin. Any recommendations or tips? Many thanks!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:08
An impressive share! I've just forwarded this onto a coworker who has been conducting a little homework on this.
And he actually bought me dinner due to the
fact that I discovered it for him... lol. So let
me reword this.... Thank YOU for the meal!!
But yeah, thanks for spending time to talk about this issue here
on your blog.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:07
What i do not understood is in reality how you're no longer really much more smartly-liked than you may be right now.
You're very intelligent. You already know thus significantly with regards to this topic,
made me in my opinion imagine it from a lot of numerous angles.
Its like men and women don't seem to be fascinated unless
it is one thing to do with Girl gaga! Your personal stuffs nice.
At all times take care of it up!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:05
Remarkable! Its really amazing article, I have got much
clear idea regarding from this article.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:33
WOW just what I was searching for. Came here by searching for manicure
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:18
Hi there colleagues, pleasant piece of writing and pleasant urging commented at this place, I am in fact enjoying by these.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :